.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابل دارای رتبه برتر کشور در جذب مشارکت‌های مردمی

شمال نیوز: مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان بابل گفت: بابل از سال 85 تاکنون رتبه نخست مازندران و رتبه برتر کشور در جذب مشارکت‌های مردمی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، مرتضی بزرگی مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز بابل درگفتگو با خبرنگاران رسانه در بابل، بابیان اینکه بابل از سال 85 تاکنون رتبه نخست مازندران و رتبه برتر کشور در جذب مشارکت‌های مردمی را به خود اختصاص داده است، افزود: ایران با توسعه دانش توسعه می‌یابد و خیران پیام‌‌رسان دانش و فراهم‌کننده زمینه رشد و توسعه کشور و فضای آموزشی برای سرمایه انسانی هستند.
این مسئول بیان داشت: بدون تردید سهم خیران در توسعه کشور بسیار چشمگیر است زیرا دارایی خود را صرف خدمت به فرهنگ و مدرسه‌سازی می‌کنند.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان بابل بابیان اینکه سال گذشته مبلغ 500 میلیون تومان توسط خیران مدرسه‌ساز بابل برای بازسازی و بهسازی مدارس بابل به آموزش و پرورش بابل کمک کردند، افزود: در سال 93 حدود 29 پروژه نیمه‌تمام با بیش از 150 میلیارد ریال توسط مجمع خیران شهرستان بابل در حال ساخت است.
وی : کسانی که تمایل دارند در این عرصه، کمک‌ کار مدارس باشند، می‌توانند از طریق اهدا سهم متوفی، سهم‌الارث، ثلث متوفیان و یا به صورت ماهانه مبالغی را به این امر مهم اختصاص دهند ضمن اینکه می توانند با شماره حساب جاری 3697 به نام مجمع خیرین مدرسه‌ساز بابل نزد قرض‌الحسنه توسعه عصر شمال مرکزی بابل ‌ واریز کنند.
این مسئول ادامه داد: هر فردی که در ساخت‌ یک ‌کلاس، نمازخانه، هوشمند‌‌سازی، بهسازی و نوسازی مدرسه مشارکت داشته باشد، می‌تواند بنای یادبودی را در داخل آن مدرسه به نام خود نصب کند.
وی افزود: اعضای مجمع خیران بابل مفتخرند سال 92 در دورترین منطقه بابل در روستای تیرکن با هزینه 100 درصدی خود اعضا بدون هیچ هزینه دولتی این مدرسه را برای این فرزندان پاک و معصوم به یادگار بگذارد.
این مسئول گفت: مدرسه شهید محمدعلی تیما عابدی در 70 کیلومتری شهر بابل با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای 115 متر برای 15 دانش‌آموز مستعد این روستا در مدت زمان 9 ماه احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: با اعتباری بیش از 150میلیارد ریال 29 پروژه نیمه‎تمام مدرسه‌سازی در شهرستان بابل توسط مجمع خیران مدرسه‌ساز بابل احداث و به بهره‌برداری می‎رسد.
این مسئول بیان داشت : میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت یک کلاس مجهز، هوشمندسازی، بازسازی و بهسازی یک مدرسه برابر است با ساخت مدرسه‌ای که یک خیر می‌سازد.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان بابل درپایان ،از مشارکت معلمان در امر بازسازی و نوسازی مدارس خبر‌ داد وخاطرنشان کرد: طی یک حرکت نمادین در ایام محرم از سوی اعضای هیئت مدیره با شوراها، شورایاران و دهیاران مناطق روستایی با حضور اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز درحسینیه‌ها و مساجد برای مردم همان مناطق مبلغی بیش از 400 میلیون تومان جمع‌آوری شد که سهم مجمع خیران بابل 200 میلیون تومان بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1393
الان موضع سارویهای عزیز شنیدنیه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.